Leta i den här bloggen

tisdag 9 mars 2010

Blev en lång promenad på kvällen igår. Gick ca en och en halv timme. Och gulliga F höll mig sällskap över telefon hela vägen. Så mysigt att snacka med henne! Och så kul att gå igenom lite gamla minnen osv. ;)
När jag kom hem sen skulle det ha blivit dansmatta. Men kände att risken var stor att morsan föbjöd mig, för att klockan började bli lite senare kväll.
Så istället blev det 200 situps och lite benlyft osv.
Ner 0.7 kilo sen igår :)
skönt att äntligen se 55 på vågen igen. Vanligtvis har jag extrem ångest vid dom tillfällena, men nu är det mest en antydan på att jag snart är där igen, där vid dom där lite bättre vikterna.
Ska ut på långpromenad nu snart. 1½ timme väntar.
Efter det blir det väl lite kaffe, sitta vid datorn en liten stund, och sen lite situps, innan jag ska åka och träffa yttligare en ny psykolog/läkare vafan hon nu va.
Sen ska jag lura i morsan att jag ska in till stan en svang, och sen tänkte jag hem. Vilket blir typ 2½ timmes promenad.
Lite beroende på kan jag kanske också lura i morsan att jag "åt i stan". :)

Men nu ska jag kika in lite snabbt i forumet och sen byta om, så att jag kommer ut på min promenad. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar