Leta i den här bloggen

måndag 1 mars 2010

Sorry för att jag inte skrev någonting på hela eftermiddagen/kvällen igår.
Men eftermiddagen tillbringade jag med att fönstershoppa och kvällen tillbringade jag med min vän. Natten tillbringade vi tillsammans i min säng. Men stackarn fick ligga och lyssna på hur jag hostade mig igenom hela natten. Inte okej.

Så när jag vaknade i morse ringde jag och sjukanmälde mig och när alla syskon åkt iväg med mormor gick jag ner till ica och köpte en hårspray, 2 påsar sockerfritt tuggummi, en naturdiet smothie. Så den ska jag testa att dricka till lunch idag. Bara för att se om det är värt sina 200 kcal.

För idag har jag lite en dag när jag tillåter mig själv så gott som vad som helst, dumt nog.
Har inte kraften att stå emot just för tillfället.
Dels för att jag är sjuk, men också för att vågen ändå har tickat uppåt lite grann.
Men innan den här veckan är slut ska jag ligga minus 2 kilo från nu! Det bara är så!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar