Leta i den här bloggen

onsdag 3 mars 2010

Skäms som en räv. Skabbig och äcklig är jag. Skabbig!!
Tryckte i mig mängder av mackor. Säkert 6 stycken eller nåt. Åt två st med ost på. Skinka på en. Sen tog jag dom andra utan något pålägg.
Mosade in dom i käften. Tuggade och svalde. Sprang till badrummet. På med duschen. Upp med toalocket. Ner med fingrarna. Tårarna rinner. Snoret rinner. Slämmet kladdar över halva ansiktet. Men ingenting kommer. Känner hur snoret fyller hela näsan. Kan inte andas. Så kommer det. Litelite ligger där och skvalpar i taon. Fingrarna fortfarande på plats. Ansiktet fortfarande lika äckligt. Duschen som jag knappt hör. Och så kommer lite till.
Gång på gång.
Men efter ett tag gav jag upp. Fick knappt upp någonting. Max 2 mackor.
Ställde mig under det kalla vattnet. Straffa mig. Måste straffa mig själv.
Rödögd kröp jag ner i sängen. Paniken och ångesten brände som kol i hela kroppen.

Och det värsta av allt är att jag vill ge upp dagen. Gå ner till ica och köpa godis för varenda krona jag äger. Mosa ner det i käften. Lägga mig plat på golvet och bara ge upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar