Leta i den här bloggen

tisdag 9 mars 2010

Hemskt möte på BUP idag. Hemskt.
Gick igenom den 27/1 i minsta detalj, den dag då mitt liv rasade på nytt.
Slutade med att tårarna och hulkandet tog över mig totalt, och att morsan körde hem mig i bilen. Vilket innebär - ingen promenad - men ändå middag.
Jobbig dag. Jobbig jävla fittdag. Kvinnodagen igår. Men inte fan är det ens i närheten till någon gulligullans-dag för mig idag inte. Nej då!
Ja jag är på skitpissigt humör.

Dels för att så många minnen dök upp. Dels för ilskan mot J. Dels för att jag inte fick min andra promenad. Dels för att jag är skräckslagen inför middagen, med hela familjen samlad. Dels för att inte en jävel har det medicinska ansvaret för mig = längre tid att få byta anti-depp. Dels för att jag är rädd att morsan hörde min mage kurra, hon såg mig skita i mjölken till kaffet, och hon hörde mig tacka nej till en kaka.
Jag orkar inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar