Leta i den här bloggen

onsdag 10 mars 2010

Hemma från jobbet igen. Verklgien helt slut.
Vi var två man kort idag, så jag fick slita arslet av mig för att hinna med.
Men som sagt. Jag är hemma igen. Ska försöka varva ner lite grann. Ta en kopp kaffe så jag får vakna till i huvudet och sen bär det ner till min älskade dansmatta för att stå och trampa runt tills benen inte bär mig längre.
Ska ut på en kortare promenad också.
Sen ikväll blir det väl åter igen någon form av middag. Men som vanligt, så lite det bara går.

(För övrigt höll mina kolegor på att få smärre spel på mig över att jag sa att jag skulle hem idag, och inte hann stanna på lunch idag. Har inte sagt något som borde fått dom att fatta. Men dom stog ändå där och höll ett kort föredrag om att man inte ska hoppa över måltider och att "äta bör man annars dör man." Och själv var jag väldigt nära på att svara på det självklara sättet "äta gör man, ändå dör man." Men fick stopp på orden precis innan dom lämnade läpparna, och tur var väl det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar