Leta i den här bloggen

onsdag 3 mars 2010

Frukost HK-gröt (kommer kalla det så i framtiden. en fjädedels dl havregryn, en fjärdeldels dl kruskakli + en dl vatten). Belv en kopp te med en dl lättmjölk och en sked honung (endast för att få min hals i form så snart som möjligt).
Tror det kommer bli nyponsoppa till lunch. Tror. Men har inte bestämt mig än.

Kvällen igår spårade för övrigt ur lite. Det blev lite fruktsallad, en del russin, massa flatbröd. Säkert något mer som jag inte ens kommer ihåg nu. Jo så var det. Läkerol.

Men trots allt det, så visade vågen på yttligare 0.8 kilo mindre idag, 57.1
Långa vägar från bra och tillräckligt, men det visar i vart fall att jag är påväg.

Btw så borde min mens komma idag (tog av mig p-plåstret) så vi får verkligen hoppas på att inte mensen ger mig en massa extra sug... Håll tummarna med mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar